Op 6 maart 2024 kruisten studenten van verschillende Vlaamse universiteiten en hogescholen de programmeerdegens met elkaar tijdens de 15e editie van de Vlaamse Programmeerwedstrijd.

In de categorie van de academische bachelorstudenten won het team van Thor De Roeck, Adriaan Jacquet en Bram Comyn (tweede bachelorjaar informatica, UGent) een knappe derde plaats.

In de categorie van de masterstudenten en afgestudeerden viel UGent net naast het podium met een vierde plaats voor het team van Oscar Jocqué (master wiskunde), Gus Vanpoucke (bachelor informatica) en Arn De Moor (master Engineering Physics) en een vijfde plaats voor het team van drie doctoraatsstudenten van de vakgroep toegepaste wiskunde, informatica en statistiek (faculteit Wetenschappen): Rien Maertens, Heidi Van den Camp, Steven Van Overberghe.

Proficiat aan alle deelnemers om jullie tanden te zetten in de al weer zeer uitdagende opgaven!