Informatica student Chato De Veirman combineert drie ondernemingen met studeren. Met ProSportsLab wil hij dure topsporttechnologie toegankelijk maken voor gewone sporters, zodat ook zij kunnen groeien in de sport. De eerste stap is golf. In de plaats van toestellen te verkopen, wil ProSportsLab ze verhuren aan een toegankelijke prijs, zodat iedereen ervan kan genieten. Daarnaast heeft hij nog twee andere ondernemingen waaronder een consultingbedrijf.

Ik ben niet zoals de typische ondernemer. De meeste ondernemers zijn vaak uitgesproken en extravert, terwijl ik totaal het omgekeerde ben. Ik wil aantonen dat het niet uitmaakt wat voor type persoon je bent en dat iedereen kan ondernemen met de juiste mindset.

Chato De Veirman

Lees meer over de Gentrepreneur Student-Ondernemer van het Jaar prijs.